پایگاه خبری تحلیلی صفیر دلوار

Safire Delvar News Agency

  تاریخ انتشار : ، -78 فروردين ماه، -621 

صيادان پنجشنبه منتظر خبري خوش باشند

صيادان پنجشنبه منتظر خبري خوش باشند 
صفير دلوار :  زادگاه سردار جنوب شهيد رئيسعلي دلواري همزمان با تاسوعاي حسيني پذيراي ميهماني بودند كه در كسوت نمايندگي مجلس شوراي اسلامي ردا خدمت بر تن كرده و اگر چه آراء قانوني را از حوزه انتخابيه ديگر اخذ كرده است عليهذا به واسطه نفوذ در قلوب ، خادم كل استان گرديده و سند گوياي اين مهم عشق و علاقه مردم در اقصي نقاط استان ، خصوصاً تنگستانيان غيور به ايشان است ، 
رئيس مجمع نمايندگان استان روز تاسوعاي حسيني با حضور در هيئت قمر بني هاشم (ع) كوي تيمور آباد دلوار مورد استقبال امام جمعه بخش دلوار ، رياست شوراي اسلامي بندر دلوار ، معتمدين و جوانان اين شهر واقع گرديد. 
در اين ديدار صميمي حجة الاسلام والمسلمين خدري ضمن بيان تاريخچه حضور خود در دلوار و مركز شهرستان تنگستان ، مردم دلوار را مردمي خيرخواه و نيك انديش خوانده و بيان داشتند در اندك مدتي كه در دادگاه دلوار افتخار خدمت داشتم با روحيه بالا و انديشه پاك مردم دلوار آشنا گرديدم و اين باعث عزت و افتخار من است. 
پس از آن  حجة الاسلام زاهد دوست ضمن عرض خير مقدم به ايشان و هيئت همراه به مشكل ايجاد شده به صيادان دلواري اشاره و خواستار پيگيري جدي گرديدند. 
در اين نشست علي احمدنيا به عنوان پيگير مشكلات صيادان با ارائه اسناد و مدارك از محضر حجة الاسلام والمسلمين خدري خواهان حل مشكلات صياداني كه مدتي است معيشت و كسب و كارشان مختل شده است از مبادي قانوني شدند. 
 
 
پس از احمدنيا ، رئيس شوراي اسلامي بندر دلوار نيز ضمن خوش آمدگوئي به نماينده بوشهر ، گناوه ، ديلم در مجلس شوراي اسلامي و همراهانش پس از  طرح مشكلات صيادان بيان داشتند كه استان بوشهر به يك امير كبير نياز دارد و بي شك اين نام برازنده شماست و بر هيچ چشم بيداري پوشيده نيست. 
خدري كه با دقت مدارك ارائه شده توسط علي احمدنيا را بررسي مي كردند قول دادند در نشستي كه روز پنجشنبه با استاندار دارند اين موضوع را مطرح كرده و قول مساعد را از ايشان اخذ نمايند. 
 
 
 
پس از اين نشست اين نماينده سختكوش و تلاشگر به دعوت از صيادان به محل سكوي پهلوگيري كه توسط درياباني استان تخريب شده بود عزيمت و از نزديك در جريان امور قرار گرفتند
 
 
 
 
 
 
 
 
صفير دلوار نيز با تشكر بي پايان از عنايت و بذل توجه نماينده محبوب و مردمي در مجلس شوراي اسلامي اظهار اميدواري مي نمايد كه تلاشهاي اين نماينده خدوم به زودي ثمربخش گرديده و غبار غم و ناراحتي از چهره صيادان خسته دل ، برچيده مي شود.


  حسن شوركي. خدري. نماينده مجلس. دلوار. اسكله دلوار
شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
safiredelvar@yahoo.com
info@safiredelvar.ir
نظر 
کد امنیتی

کد امنیتی