پایگاه خبری تحلیلی صفیر دلوار

Safire Delvar News Agency

  تاریخ انتشار : ، -78 فروردين ماه، -621 

تنگستان بزرگ بدون اهرم ، دلوار و آباد تنگستان نیست.

كردگار شهردار اهرم: تنگستان بزرگ بدون اهرم ، دلوار و آباد تنگستان نيست .
روز چهار شنبه مورخه 95/5/20 نشست صميمي شهردار و رئيس شوراي اسلامي اهرم با خبرنگاران و مديران رسانه ها برگزار گرديد.
شهردار اهرم در اين ديدار ضمن تبريك هفته خبرنگار  به بيان پاره اي از مشكلات موجود پرداخت. 
وي با اشاره به روز 17 مرداد سالروز شهادت شهيد صارمي و تبريك به همه خبرنگاران خصوصا خبرنگاران حاضر در جلسه بيان داشتند كه بي شك ،ارتباط مديران با خبرنگاران ، قوت قلب است و اين ارتباط مي تواند راهي باشد كه توانمنديها و ضعفها را  انعكاس داد . و در چنين شرايطي است كه مدير و خبرنگار مي توانند موارد و مشكلات را صادقانه اطلاع رساني نمايند و آگاهي  بخشي را به جامعه هديه كنند . و وظيفه ماست كه خبرنگاراني را كه با عشق و علاقه و بدون هيچ چشمداشتي به رسالت خبري خود مي پردازند را مورد تقدير قرار دهيم و تنها خواهش من از رسانه ها و خبرنگاران آنست كه خداي ناخواسته  در بيان موارد و انعكاس مطالب مغرضانه عمل نكنند چرا كه اين امري ناشايست است و زيبنده يك هنرمند نيست. 
كردگار در ادامه گفت:  انتقاد پله ترقي يك مدير است و اگر اين انتقاد ها به زبان آيد به بالا رفتن كيفيت كار كمك مي كند.همچنين در مورد شهرداري و مشكلات  شهري اشاره كردند كه بيان مشكلات و كمبودها از ناحيه هر شهروندي ، ،مطالبه و حق قانوني آنهاست و حل آن مشكلات طراوت و شادابي را در بردارد و از شهروندان عزيز هم انتظار مي رود كه بدانند كه در زمان شروع كار حقير در شهرداري ، ما شهر و شهرداري را به مثابه يك ويرانه تحويل گرفتم و قطعا اگر يك زمين بكر و آماده تحويل گرفته بوديم زمينه فعاليت و كار بيشتري براي ما فراهم بود. و اگرچه منكر تعلل و قصور در كار نيستيم ولي تمام تلاش شهردار و مجموعه شهرداري آنست كه بيشترين خدمات را ارائه دهيم و عقيده من بر آنست كه اگر مدير يا مسؤلي اشتباهي كرد بايد بيدارش كنيم نه آنكه آنرا هل داده و پرتش كنيم.  و در آخر نيز اين را عرض كنم كه اميدوارم با توجه به نعمت بزرگي كه نصيب شهرستان شده و آنهم فرماندار جوان ، دانشمند و توانمند فهيم ، آنرا قدر دانسته و كمك كنيم تا با بهره گيري از انديشه بالاي وي به شهر و شهرستاني آباد دست يابيم چرا كه بر اين باورم تنگستان بزرگ بدون اهرم ، دلوار و آباد تنگستان نيست.                
توضيح صفير دلوار : دو نكته قابل توجه كه مصداق عيني و نشان از صداقت در كردار و گفتار كردگار شهرداراهرم است و آن اينكه؛
1- باتوجه به بيان اين دو مورد در صحبت هايشان مبني بر اينكه ارتباط مديران با خبرنگاران قوت قلب است و انتقاد پله ترقي يك مدير است حتي خبرنگاراني را هم كه بعضاً از ايشان نقد كرده بودند را دعوت نموده بودند
2- براي اثبات گفته هايش مبني بر اينكه ؛ تنگستان بزرگ بدون اهرم ، دلوار و آباد تنگستان نيست.از  خبرنگاران دلوار وآباد نيز دعوت كرده بودند.

 

 

 

 

 

رئیس شورای اسلامی شهر اهرم ؛ ارشاد جامعه به دست صاحبان اندیشه و قلم است

حسین سلیمانی رئیس شورای اسلامی شهر اهرم در نشست صمیمی با خبرنگاران که به همت شهرداری و شورای اسلامی اهرم برگزار شده بود ضمن عرض تبریک این روز به خبرنگاران بیان داشتند که ارشاد جامعه به دست صاحبان اندیشه و قلم است و شایسته است قلمی و قدمی که برای تعالی و شرافت تنگستان به حرکت در می آید را مورد تقدیر و ستایش قرار دارد. وی در ادامه بیان داشتند که در قلم باید تنش باشد و هیچ مسئولی نباید از این تنش دلخور و رنجور شود و خبرنگار نیز باید بداند که اگر تنش نیز ایجاد می کند در راستای بیان یک حقیقت و جهت حل یک مشکل باشد.

به گزارش خبرنگار صفیر دلوار؛ سلیمانی افزود خبرنگار در عین حالی که به مقوله خبر و خبرنگاری اهمیت می دهد باید حقیقت و راستی در بیان و کلام را داشته باشد و حرمت ها را حفظ کند و اگر این قلم زدن و نوشته ها واقعیت دارد ما مسئولین نیز نباید ناراحت شویم حتی اگر بر علیه ما باشد. لذا باید به آنها افتخار کرده و احترام بگذاریم.

 



  حسن شورکی . صفیر دلوار . کردگار . شهردار اهرم . حسین سلیمانی . رئیس شورای اسلامی اهرم . نشست صمیمی با خبرنگاران
شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
safiredelvar@yahoo.com
info@safiredelvar.ir
مرتبط باموضوع
نظر 
کد امنیتی

کد امنیتی