پایگاه خبری تحلیلی صفیر دلوار

Safire Delvar News Agency

  تاریخ انتشار : ، -78 فروردين ماه، -621 
امام جمعه دلوار

حجت الاسلام زاهددوست: متأسفانه برخی افراد برای سودجویی خودشان آسیب های فراوان مقوله قاچاق را نادیده می گیرند

برخی افراد برای سودجویی خودشان آسیب های فراوان مقوله قاچاق را نادیده می‌گیرند و از آن حمایت می کنند و گاهی برای انحراف افکار عمومی و برای اینکه بگویند در مبارزه با قاچاق کاری کرده‌ایم جلوی معیشت مردم استان بوشهر و مسئله ته لنجی را می گیرند ولی چشمان خود را بر قاچاق های کانتینری و بزرگ می بندند.

خطبه‌های نماز جمعه دلواربه گزارش خبرساحلی،حجت الاسلام والمسلمین زاهددوست با اشاره به ۲۵ شوال سالروز شهادت امام صادق علیه السلام گفت: فعالیت های علمی و تشکیل بزرگترین دانشگاه اسلامی و تربیت شاگردان نخبه در زمینه های مختلف بعنوان یک راهبرد و سیاست کلی حضرت برای مقابله با حاکم جور بود و بخش مهمی از حیات بابرکت ایشان در این راستا سپری شد. امروز هم در حکومت دینی ما این موضوع مهم راهبرد اصلی امام خامنه ای است و از نظر ایشان مسئله تولید علم و پیشرفت های علمی مهمترین و کارآمدترین راهکار برای مقابله با دشمنان اسلام است.

وی با اشاره به اول ذیقعده سالروز ولادت با سعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) و آغاز دهه کرامت دهه کرامت فرصتی مناسب برای آشنایی جامعه با سبک زندگی اهل بیت علیهم السلام در جهت رشد فرهنگ دینی است بیان کرد، اینکه روز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) به روز دختران هم نامگذاری شده است بیان داشت ایمه معصومین همواره برمسئله تربیت فرزند خصوصا دختران سفارشات موکدی داشته اند لذا والدین باید دختران خود را به روش زندگی بانوان بزرگ اسلام ترغیب کنند و در خصوص موضوع حجاب و عفاف و پوشش دختران خود حساسیت دین پسند داشته باشند.

وی افزود، اول ذیقعده آعاز هفته حج ابراهیمی یک کنگره عظیم بین المللی و از ارکان مهم دین اسلام است که اگر با شرایط آن برگزار شود موجب بیداری ملت های مسلمان می شود. متاسفانه امسال آل سعود با تحریک آمریکا و صهیونیست ها مانع حضور ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی در این اجتماع عظیم شده است و با این بهانه های واهی نفرت خود را از روحیات انقلابی ملت ایران اعلام کرده است. آمریکا و اسرائیل هرساله از افشاگری و فریاد های مرگ بر آمریکا ملت انقلابی ما و همصدایی سایر کشورها و پیام روشنگر و هدایتگرانه رهبری انقلاب اسلامی به اجتماع حج واهمه و هراس داشتند لذا امسال با تحریک آل سعود بی کفایت مانع حضور ملت مومن ایران در مراسم حج شده اند.

امام جمعه دلوار گفت، کشف محموله بزرگ قاچاق باید در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل به مقوله مبارزه و برخورد با قاچاق توجه جدی تری شود متاسفانه برخی افراد برای سودجویی خودشان آسیب های فرآوان مقوله قاچاق را نادیده می‌گیرند و از آن حمایت می کنند و گاهی برای انحراف افکار عمومی و برای اینکه بگوییند در مبارزه با قاچاق کاری کرده‌ایم جلوی معیشت مردم استان بوشهر و مسئله ته لنجی را می گیرند ولی چشمان خود را بر قاچاق های کانتینری و بزرگ می بندند. تا بساط این مصیبت های اقتصادی و این مظاهر فساد اقتصادی در کشور برچیده نشود نباید انتظار رونق اقتصادی و بهبود وضعیت معیشت مردم داشته باشیم. در مسئله حقوق ها و دریافت های نامشروع نباید پس از این هیاهو های رسانه ها اصل قضیه فراموش شود بلکه باید عوامل دست درازی به بیت المال را شناسایی و صمن بازگشت اموال بیت المال با آنها برخورد قاطع صورت گیرد.

زاهددوست از اقدامات اخیر نیروی انتظامی شهرستان و بخش در خصوص تامین امنیت اخلاقی در ساحل قدردانی کرد و گفت، بحمدلله نیروی انتظامی شهرستان و بخش در برخورد با ناهنجاری های اجتماعی و تامین امنیت اخلاقی در ساحل پیشگام و مصمم هستند که اقشار مختلف مردم و مسولان هم باید از نیروهای خدوم انتظامی حمایت کنند.

برسم هرساله از طرف دفتر امام جمعه دلوار بمناسبت 5 مرداد اولین اقامه نماز جمعه کشوراز تمامی افراد فعال در برگزاری اقامه نماز جمعه دلوار تقدیر بعمل آمد.



  حجت الاسلام زاهددوست . نماز جمعه . دلوار . قاچاق . حج
شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
safiredelvar@yahoo.com
info@safiredelvar.ir
نظر 
کد امنیتی

کد امنیتی