پایگاه خبری تحلیلی صفیر دلوار

Safire Delvar News Agency

  تاریخ انتشار : ، -78 فروردين ماه، -621 

چرا فرماندار تنگستان نه نه نه؟!؟!؟!

چرا فرماندار تنگستان  نه نه نه؟!؟!؟!

صفیر دلوار:

امروز در عبور از معبر غم زده ای از شهرم ، دلوار عزیز ، بنری نظرم را جلب کرد و تعجبم را برانگیخت و مرا بر آن واداشت تا در آن کاوش و تحقیق نمایم و آن اینکه ،چرا در بنر نصب شده ار طرف دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهید رئیسعلی دلواری که به مناسبت شروع عملیات آسفالت جاده دسترسی به آن دانشگاه که در آن از عنایات ویژه دکتر سالاری استاندار محترم ، مهندس باستی معاون محترم عمرانی استانداری و مهندس رستمی مدیرکل راه و شهرسازی یاد شده بود نامی از فرماندار تنگستان ، که همانا پدر شهرستان است نیامده بود؟!؟!؟! و یقیناً وقتی استاندار محترم پس از جلوس بر کرسی ساختمان سرخ استانداری بوشهر در روزهای اولیه ، با مرور بر اسناد معتبره استان ، بر شناسنامه استان بوشهر که همانا دلوار تاریخی با مردمی متواضع و فروتن است دست یافته و آن سرزمین را جهت بازدید انتخاب نمودند و در شرایط گرم آب و هوایی و در حالی که ماه مبارک رمضان بود از مناطق مختلف آن خصوصاً دانشگاه آزاد دیدن نمودند و در آن زمان بود که قول دادند در راستای توسعه خدمات دانشگاهی ، به آن دانشگاه کمک کنند که الحمد ا... در ماه مبارک رمضان امسال این قول محقق گردید و عملیات اجرایی آن شروع شده است و این وفای به عهد استاندار به قول داده شده را می رساند و بی شک عدم درج نام فرماندار تنگستان و تشکر از آن در بنر مذکور مسبوق به سابقه است که نشان از بی مهری پدری است که در طول خدمتش در شهرستان ، مهربانانه عمل نکرده است .کما اینکه آن فرماندار .......... در جریان برگزاری همایش دوازدهم شهریور سالگرد شهادت شهید رئیسعلی دلواری و روز ملی مبارزه با استعمار  بنر های نصب شده توسط این دانشگاه را جمع آوری و بعضاً پاره کردند بجز یکی از بنرها و آن هم بنری که منقش به نقش جناب آقای صفایی نماینده محترم ولی فقیه . و آن هم دلیلی دارد که ...........

راستی چرا باید فرماندار یک شهرستان اینگونه عمل کند و بی توجه به مهر و محبت و اندیشه استاندار محترم اقدام به حرکاتی کند که در شأن طفل صغیری هم نیست. و  ای  کاش با الهام از نیک مردان عرصه خدمت و مردم داری کارنامه ای درخشان از خود به یادگار می گذاشتند. اگرچه با صرف اندک زمانی و مرور سوابق نا میمون این فرماندار می توان کارنامه ای سیاه را در اخبار و اطلاعات و سایت ها رصد کرد که در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنم.

1-خبری که با کد 1212 در مورخه 26/3/93  در سایت خبر ساحلی درج شده بود و درهمایش جنجالی روز جوان ، جوانان شهرهای اهرم ، دلوار و آباد گلایه های خود را نسبت به آن فرماندار بیان داشته بودند.

2-تجمعی که قرار بود در سوم دیماه نود و سه توسط ورزشکاران جلوی فرمانداری صورت بگیرد و بنا به دلایلی نا تمام ماند ولی سایت های خبری به آن پرداخته بودند.

3-گلایه های مردم روستای خائیز نسبت به ناهموار بودن جاده مواصلاتی این روستا با مرکز شهرستان تنگستان که سایت خبری بوشهر پرس با کد 3394 مورخه 6/10/93  آنرا درج کرده بود.

4-تجمعی که به دلیل بی آبی مردم اهرم مقابل فرمانداری اتفاق افتاد و به گفته آنها بیان داشتند ؛ بی تدبیری مسئولان شهرستان ، عامل اصلی این مشکلات و تجمع شده است. که این خبر نیز در سایت تنگستان نما درج شده بود.

 

 

5-عدم تحقق قولی که نامبرده مبنی بر احداث پلاژ بانوان در دلوار داده بودند که این وعده و وعید را سایت پارس خلیج با کد 0059819  در مورخه 5/5/94  درج کرده بود.

6-اعلام نارضایتی امام جمعه محترم بخش دلوار که بیان کرده بودند ؛ فرماندار تنگستان و مسئولان استانی آموزش و پرورش ، سرنوشت جریانات سیاسی را بر سرنوشت فرزندان مردم ترجیح می دهند. این خبر در سایت سوک با کد 172565  در مورخه 8/7/94 درج شده بود.

7-اعلام نارضایتی آقای حمید رضا غلامپور نائب رئیس شورای بخش مرکزی از برخوردهای نامناسب و نامتعارف فرماندار تنگستان و خصوصاً اینکه بیان کرده بودند به ما اجازه ورود به دفترشان نمی دادند و حتی حاضر به گرفتن جلسه هم با ما که نمایندگان واقعی مردم و روستائیان هستیم نمی دادند و عنوان کردند که پرداخت های چند صد هزارتومانی که دهیاریها بابت انتخابات به فرمانداری پرداخت کرده اند صدای شوراها  از فرماندار درآمد و مستندات قانونی دلایل اخذ این مبالغ را به ما ها ارائه نمی داد . این مقام مسئول عنوان می کردند که در این دو سال دولت تدبیر و امید ، توسعه متوقف شده است و حتی رو به عقب حرکت کرده ایم که این خبر نیز در سایت تنگستان نما در مورخه 19/1/95   با کد 64020  درج کرده است.

حال با توجه به موارد مطروحه فوق کم کاری و ناتوانی ترک زاده فرماندار تنگستان در موارد زیر  نیز هویداست .

1-عدم تأسیس بیمارستان تأمین اجتماعی در شهرستان

2-رکود وضعیت گمرکات بخش دلوار

3-عدم اجرای سدهای باهوش و خائیز که قول های بی عمل فراوان در این زمینه به کشاورزان داده شده است

4-رها شدن عملیات راه اندازی کارخانه سیمان اهرم

5-نیمه کاره ماندن عملیات مجتمع فرهنگی، هنری بندر دلوار

6-به فراموشی سپردن حل مشکل و رفع گرفتگی های دره های فصلی محمد عامری ، ملگپ و پهلوانکشی

7-وضعیت نابسامان آبشیرین کن بندر دلوار

8-غفلت از منطقه نمونه گردشگری بندر دلوار و خائیز و ...

که همه اینها بخشی از ناتوانی کسی است که قرار است با شناخت آفندها ، مدیرکل سازمانی بنام پدافندغیرعامل شود. و اینجاست که فاتحه آن سازمان خوانده میشود و باید این ضرب المثل را با تیتر بزرگ بر ورودی استانمان نصب کنیم که؛ وای به حال کوری که عصاکشش کور دیگر بود و این بود دلایلی که گفتیم فرماندار تنگستان نه نه نه ..............

 

به قلم حسن شورکی



  حسن شورکی . فرماندار تنگستان . ترک زاده . دکتر سالاری . مهندس باستی .
شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
safiredelvar@yahoo.com
info@safiredelvar.ir
نظر 
کد امنیتی

کد امنیتی