پایگاه خبری تحلیلی صفیر دلوار

Safire Delvar News Agency

  تاریخ انتشار : ، -78 فروردين ماه، -621 

تبدیل رضا عطاران به مرد دست نیافتنی گیشه سینمای ایران

سومین فیلم عطاران، روایت یک زوج «دراکولا» با بازی دیدنی لوون هفتوان و ویشکا آسایش است و از قضا لوون هفتوان اجازه ندارد، خون کسی را بخورد. او اما دور از چشم همسرش که از خوردن خون مردم منعش کرده، معتادان را می‌دزدید و خونشان را می‌مکد و از همین طریق معتاد می‌شود.

صفير دلوار: 

 

همزمان با اکران «دراکولا» تازه ترین فیلم سینمایی رضا عطاران، این بازیگر کشورمان در حال تبدیل شدن به پرفروش‌ترین چهره گیشه سینمای ایران در طول یک سال است؛ اتفاقی که با اکران سومین فیلم با بازی عطاران در سال پیش رو، تحقق خواهد یافت و موقعیت دست نیافتنی را برای این بازیگر سینمای کشورمان فراهم خواهد ساخت.


 رضا عطاران که پیش از این «خوابم میاد» (1390) و «ردکارپت» (1392) را ساخته بود و حالا در شرایطی که جذاب‌ترین بازیگر برای تماشاگران سینما محسوب می‌شود، اکران کمدی‌ تازه‌اش برای اکران عید فطر آغاز شده که از قضا بهترین فیلم کمدی است که پس از «نهنگ عنبر» در آن نقش آفرینی نیز کرده است.

سومین فیلم عطاران، روایت یک زوج «دراکولا» با بازی دیدنی لوون هفتوان و ویشکا آسایش است و از قضا لوون هفتوان اجازه ندارد، خون کسی را بخورد. او اما دور از چشم همسرش که از خوردن خون مردم منعش کرده، معتادان را می‌دزدید و خونشان را می‌مکد و از همین طریق معتاد می‌شود. این تازه شروع داستان است و سلسله وقایعی که در «دراکولا» رخ داده، احتمالاً گیشه سینما را منفجر می‌‌کند و پس از انتقال اکران از گروه آزاد به گروه کوروش، فروش این فیلم همچون «من سالوادور نیستم» سرعت خواهد گرفت.

در خلاصه داستان «دراکولا» یک سکانس از دیالوگ‌های عطاران در مخفیگاه دراکولا ذکر شده است: «(با صدای آهسته) الو... سلام قربان...خوبین... آقا منو دزدیدن... بله... نمی شناسمشون... نه خیر سرکاری چیه... من چه می دونم چرا گوشیمو نگرفته... ۳۸ سال، سنمو چرا می پرسین؟... نمی دونم کجا... شما باید پیدام کنین...آقا من گوشی ام آیفونه... ردیاب دارد...نمی شه پیدام کرد؟...آقا اومد...من قطع می کنم...»؛ خلاصه‌ای که در واقع نخستین دیالوگ عطاران پس از انتقال با خانه دراکولاست!

تبدیل رضا عطاران به مرد دست نیافتننی گیشه سینمای ایران

ویشکا آسایش، لوون هفتوان، سیامک انصاری، ژاله صامتی، لیلا بلوکات، امید روحانی، محمود نظرعلیان، نیما راد، عباس محبوب، صادق حسنی، فروغ لسانی، فریده گل محمدی، محمد عدالت‌زاده، ژیلا دائی، علی مهربانی، محمود بیاتی، علی دوریش، سپیده جمالزاده و بازیگران خردسال سوگل محرابی و آرش دوست محمدی بازیگران سومین فیلم عطاران هستند و عطاران کوشیده در کنار کاراکتر خود، مجموعه‌ای جذاب از بازیگران را گرد آورد که احتمالاً لوون هفتوان بیش از دیگر کاراکترها انتظار مخاطبان را برآورده می‌سازد.

«دراکولا» پایان کار عطاران با گیشه سینما در سال 1395 نیست و حداقل یک فیلم دیگر با محوریت این بازیگر توانمند در سال پیش رو اکران خواهد شد: «نهنگ عنبر 2: سلکشن رویا» به کارگردانی سامان مقدم. عطاران در «نهنگ عنبر» بسیار موفق ظاهر شده و این فیلم با وجود اکران محدود، دومین فیلم پرفروش سال 1394 شد و یک شگفتی را در گیشه رقم زد و حال تصور می‌شود علاوه بر مخاطبان «نهنگ عنبر»، گروه دیگری از مخاطبان عطاران نیز سراغ دنباله این فیلم بیایند.

اگر «دراکولا» بتواند موفقیت «من سالوادور نیستم» را در گیشه تکرار کند و «نهنگ عنبر 2: سلکشن رویا» نیز مطابق با اعلام سازندگان این دنباله در سال جاری اکران شود، عطاران می‌تواند جایگاه پرمخاطب‌ترین بازیگر سینمای ایران را به دست آورد و رکورد پرفروش ترین بازیگر را در یک سال سینمای ایران به خود اختصاص دهد. در صورتی که مجموعه فیلم‌های به نمایش درآمده از عطاران در سال 1395، بیش از 8.5 میلیون بلیت فروشی داشته باشد، می‌توان با اطمینان گفت او توانسته به این رکورد دست یابد.

عطش شدید تماشاگر ایرانی برای خندیدن و نیاز عمیق به شادی، بازار پررونقی برای فیلم‌های کمدی ایران به وجود آورده و رضا عطاران در این عرصه آنچنان متفاوت بازی کرده که به یک تیپ تبدیل نشده و تماشاگر در هر فیلم، با چهره تازه‌ای از او روبرو است. با این اوصاف به نظر می‌رسد گیشه سینمای ایران نیز در سال پیش رو با عطاران روزهای پررونقی را پیش رو داشته باشد و پیش از آنچه انتظار می‌رفت، گیشه سینمای ایران در سال جاری، از مرز کل فروش سال گذشته عبور خواهد کرد.


  رضا عطاران. دراکولا
شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
safiredelvar@yahoo.com
info@safiredelvar.ir
مرتبط باموضوع
تبدیل رضا عطاران به مرد دست نیافتنی گیشه سینمای ایران

[ ، -78 فروردين ماه، -621 ]

رئيس شوراى اسلامي شهر دلوار در جمع خبرنگاران: خبرنگاری تاریخی به قدمت بشریت دارد.

[ ، -78 فروردين ماه، -621 ]

جوایز اصلی جشنواره بین‌الملی مسکو به «دختر» میرکریمی رسید

[ ، -78 فروردين ماه، -621 ]

پرده تازه نمایش آقای وزیر با ثبت تصویر دردناک بر بالین کیارستمی

[ ، -78 فروردين ماه، -621 ]

كريمی در امتداد قيام شهيد رئيسعلی دلوارى

[ ، -78 فروردين ماه، -621 ]

قسم حضرت عباس يا دم خروس ؟!؟!؟!

[ ، -78 فروردين ماه، -621 ]

بازدید دانشجویان بسیجی هنرستان الزهراء (س) از موزه با حضور فاضل کریمی خواهر زاده شهید رئیسعلی دلواری

[ ، -78 فروردين ماه، -621 ]

کاسبی کلیک با تصاویر پیکر «حبیب» بعد از «داداشی» و «اولادی»

[ ، -78 فروردين ماه، -621 ]

کیسه های نیم منی ، جایگزین تجهیزات ایمنی

[ ، -78 فروردين ماه، -621 ]

تنگستان بزرگ بدون اهرم ، دلوار و آباد تنگستان نیست.

[ ، -78 فروردين ماه، -621 ]

نظر 
کد امنیتی

کد امنیتی