پایگاه خبری تحلیلی صفیر دلوار

Safire Delvar News Agency

  تاریخ انتشار : ، -78 فروردين ماه، -621 

هشدار سردار پاکپور به کردستان عراق

سردار محمد پاکپور از اراده برخورد قاطع نیروی زمینی سپاه با گروهکهای مسلح وتروریست در مناطق مرزی کشور خبر داد

صفیر دلوار:

سردار محمد پاکپور از اراده برخورد قاطع نیروی زمینی سپاه با گروهکهای مسلح وتروریست در مناطق مرزی کشور خبر داد و گفت: ضمن برخورد شدید با حضور و تردد تروریست های مسلح، مراکز استقرار آنها در هر نقطه ای مورد هدف قرار خواهد گرفت.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به درگیری نیروهای توانمند قرارگاه حمزه سید الشهدا ع با این تروریست ها در مناطق مرزی شمالغرب کشور اظهار داشت، همانگونه که در اطلاعیه این قرارگاه آمده است، درگیری بین رزمندگان این قرارگاه با تروریست های مسلح،منجر به کشته شدن تعدادی زیادی از عناصر تروریست از جمله چند نفراز مسئولین و فرماندهان آنان که به تحریک کشورهای مرتجع اقدام به این تعرض نموده بودند، گردید.

وی تاکید کرد با توجه به استقرار مراکز اصلی این تروریست ها در شمال عراق (اقلیم کردستان)، در صورت عدم عمل به تعهدات خود و مبنی بر جلوگیری از تحرک و اقدامات ضد امنیتی فوق عقبه آنها در هر نقطه و منطقه ای باشد مورد هدف قرار خواهند گرفت.

وی در پایان افزود رزمندگان شجاع اسلام به فضل الهی ضمن اشراف کامل در کلیه تحرکات تروریست های متجاوز، با همکاری و همراهی هموطنان مناطق مرزی و نیروهای فداکار بومی منطقه پاسخ قاطع و فوری در هر نقطه ای به شرارت های آنها خواهند داد.

 

م خليج فارس 



  سردار پاکپور هشدار سپاه
شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
safiredelvar@yahoo.com
info@safiredelvar.ir
نظر 
کد امنیتی

کد امنیتی