پایگاه خبری تحلیلی صفیر دلوار

Safire Delvar News Agency

  تاریخ انتشار : ، -78 فروردين ماه، -621 

لیست پاداش میلیاردی احمدی‌نژاد به یارانش

صفیر دلوار:
 
یک روزنامه در گزارشی در مورد پرداختهای کلان در دولت قبل و با اشاره به 'پاداش 2 میلیارد و 600 میلیون تومانی احمدی‌نژاد به یارانش' به نقل از جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری در مراسم افطاری با وزرا نوشت:
 
سنت پرداخت‌های نامتعارف وقتی گذاشته شد که در دولت دهم تصمیم گرفتند به خودشان «نشان» و سکه بدهند. متأسفانه این سنت (پرداخت‌های نامتعارف) وقتی گذاشته شد که در دولت (دولت دهم) به‌عنوان مهم ترین رکن تصمیم‌گیری این نظام نشستند دور خودشان و تصمیم گرفتند به خودشان نشان و سکه بدهند. از یک جمع 30 نفره دولت به 27 نفر از خودشان نشان درجه دو و درجه یک با 75 و 100 سکه دادند.
 
اعطای نشان درجه یک و درجه دو نیازمند برگزاری مراسم و پخش از تلویزیون است اما این خبر اینقدر قبیح بود که بدون برگزاری هرگونه مراسم و تشریفاتی این نشان‌ها را مخفیانه دادند. چند نمونه از ریخت و پاش‌های بی حساب و کتاب دولت احمدی نژاد: اعطای نشان درجه یک فرهنگ و هنر از سوی محمود احمدی‌نژاد به اسفندیار رحیم مشایی در ٢٠ اسفندماه ١٣٩١ بود. همچنین روز ٢٢ خرداد ماه ١٣٩٢ یعنی زمانی که دو روزبه برگزاری یازدهمین دور از انتخابات ریاست‌جمهوری مانده بود، احمدی‌نژاد در اقدامی عجولانه که همراه با حاشیه‌های فراوانی بود به ١٢ نفر از همکاران خود در دولت نشان خدمت اعطا کرد. روزنامه ایران این خبر را منتشر کرد.


  صفیر دلوار احمدی نژاد پاداش میلیاردی
شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
safiredelvar@yahoo.com
info@safiredelvar.ir
نظر 
کد امنیتی

کد امنیتی