پایگاه خبری تحلیلی صفیر دلوار

Safire Delvar News Agency

  تاریخ انتشار : ، -78 فروردين ماه، -621 

ماجرای سقوط هواپیمای مسافربری در کرمان چیست؟

همزمان برخی رسانه‌ها از جمله فارس خبر متفاوتی را مخابره و تأکید کردند، بنا بر اعلام شاهدان محلی، شیء ناشناسی اطراف شهرستان داراب از توابع استان فارس سقوط کرده است. فرماندار داراب دستور بررسی صحت و سقم این موضوع را که در منطقه تل‌بارگاه داراب رخ داده صادر نموده است.  

با وجود آنکه در شبکه‌های اجتماعی، برخی کاربران از سقوط هواپیمای مسافربری در صد کیلومتری سیرجان خبر دادند، مدیران کل بحران استان‌های فارس و کرمان تأکید کردند، چنین حادثه‌ای گزارش نشده است.

در ساعات گذشته، خبرهایی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که از سقوط هواپیمای مسافربری کرمان ـ بندرعباس در 100 کیلومتری سیرجان خبر می‌دادند و حتی تأکید شده بود که تمام آمبولانس های منطقه به محل حادثه اعزام شدند.

همزمان برخی رسانه‌ها از جمله فارس، خبر متفاوتی را مخابره کردند و تاکید با وجود آنکه در شبکه‌های اجتماعی، برخی کاربران از سقوط هواپیمای مسافربری در صد کیلومتری سیرجان خبر دادند، مدیران کل بحران استان‌های فارس و کرمان تاکید کردند چنین حادثه‌ای گزارش نشده است.

همزمان برخی رسانه‌ها از فارس خبر متفاوتی را مخابره کردند و تاکید نمودند که براساس اعلام شاهدان محلی شی ناشناسی اطراف شهرستان داراب از توابع استان فارس سقوط کرده است. فرماندار داراب دستور بررسی صحت و سقم این موضوع را که در منطقه تل‌بارگاه داراب رخ داده صادر کرده است.

بنا بر اعلام شاهدان محلی، شیء ناشناسی اطراف شهرستان داراب از توابع استان فارس سقوط کرده است. فرماندار داراب دستور بررسی صحت و سقم این موضوع را که در منطقه تل‌بارگاه داراب رخ داده صادر نموده است.

پیگیری‌ها از منابع محلی سرانجامی نداشت تا اینکه محسن صالحی کرمانی مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان بامداد سه شنبه در این زمینه گفت: تاکنون خبر رسمی مبنی بر سقوط هواپیما و یابالگرد در شهرستان سیرجان گزارش نشده است.

روابط عمومی فرمانداری ویژه سیرجان نیز اعلام کرد: در حوزه استحفاظی شهرستان سیرجان سانحه هوایی رخ نداده است و اعزام آمبولانس و خبرهایی از این دست صحت ندارد.

همچنین حسن فیاض‌‌پور مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس در این ارتباط گفت: بلافاصله بعد از انتشار این خبر در فضای مجازی با فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان،‌ هرمزگان، فارس و کرمان تماس گرفته شد و پیگیری کردیم.

فیاض‌‌پور افزود: مدیران فرودگاه‌های اشاره شده چنین اتفاقی را کاملا رد و اعلام کرده‌اند که هیچ گونه حادثه سقوط توسط سیستم‌های آنها ثبت نشده است. این موضوع را با مدیران کل مدیریت بحران استان‌های همجوار هم مطرح و آن را پیگیری کردیم اما همه آنان این خبر را تکذیب کرده‌اند.



 
شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
safiredelvar@yahoo.com
info@safiredelvar.ir
نظر 
کد امنیتی

کد امنیتی