پایگاه خبری تحلیلی صفیر دلوار

Safire Delvar News Agency

  تاریخ انتشار : ، -78 فروردين ماه، -621 
کوهپایه زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

متهم نفتی 5 ماه غیر قانونی در بازداشت است/ زنجانی‌ می‌تواند با وثیقه 5 هزار میلیاردی آزاد شود

وکیل مدافع بابک زنجانی گفت: بدهی موکلم کمتر از 2 میلیارد یورو است که قانونا می تواند با وثیقه 5500 میلیارد تومانی آزاد شود.

رسول کوهپایه زاده وکیل مدافع بابک زنجانی در گفت و گو با گروه اجتماعی  باشگاه خبرنگاران جوان؛ در واکنش به صحبت های روز گذشته سخنگوی قوه قضائیه مبنی بر وثیقه 9 هزار میلیاردی زنجانی برای آزادی اظهار داشت: سخنگوي قوه روز گذشته به نكته خوبي اشاره كردند،دادگاه مكلف به تبديل قرار موكله است و اگر وی نتوانست وثيقه را تهیه کند در این شرایط می توانند دوباره موکلم را بازداشت كند.
 
وی افزود: در حال حاضر بابک زنجانی ٥ ماه غيرقانوني بازداشت است و اساسا هنوز برای زنجانی تبديل قرار صورت نگرفته است تا ميزان وثيقه مشخص باشد.
 
وکیل مدافع بابک زنجانی بیان داشت: بدهی زنجانی كمتر از ٢ ميليارد يور است که ٨ هزار ميليارد تومان ارزش اموال داخلي وی مي شود و در نتیجه موکلم قانونا می تواند با قرار وثيقه ٥٥٠٠ ميليارد تومانی آزاد شود و قانون هم مکلف است موكل را با این میزان وثیقه آزاد كند.
 
کوهپایه زاده گفت:رسانه ها بايد نسبت به حقوق شهروندی مسئولانه برخورد كنند و هيچ مصلحتی بالاتر از اجرای قانون نيست حالا چه متهم زنجانی باشد و یا چه شخص ديگری.


  کوهپایه زاده بابک زنجانی
شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
safiredelvar@yahoo.com
info@safiredelvar.ir
نظر 
کد امنیتی

کد امنیتی